SILENT HILL

Friss topikok

Címkék

Archívum

Utolsó kommentek

Kategóriák

Második fejezet

tol 2012.11.10. 13:12

2,Fejezet

Lidérc nyomásban

1,Sötét árnyak

A földön a hulla mellet találtam egy naplót a napló írója Harry Mason. Első soraiban a lányáról ír aki eltűnt itt! De aztán érdekes dolgokat találtam egy Lisa Grand nevű ápoló nőről aki Alessát ápolta. Elsőnek az Iskolába megyek Harry sokat ír róla ,de itt valami árnyakról beszél. Mi lehet az? Elindulok.

Lisa elindult ,és oda is érkezik.

Uhhh...de sötét van itt! Na de ez meg.

egy recepciós pult mellet hevert egy férfi.

-Héj! Maga jól van?

-Jól. Csak kicsit megsérültem. Maga hogyan került ide?

-Magam sem tudom. Hogy hívnak?

-Jack ... és

-Lisa a nevem :D

A férfi jóképű volt. De vérzett a válla. Látszott rajta ,hogy fél.

-Mi történt?

-Höh...maga mióta van itt?

-Hát ... ma jöttem ... pár órája

-Akkor azt se tudja mik vannak itt?

-Mik???

-Nem kell elmondani majd megtudod...

-Remélem nem lesz nagy baj.

Ekkor szólalt meg a kürt ami olyan hangot adott ki mikor a városokat a világ háborúban megtámadták. Ahogy megszólalt a plafon,a fal ,és minden el kezdett átalakulni mintha foszladozott volna borzalmas volt.

-Miért van ilyen sötét?

-Mert ez a pokol.

Azt hittem viccel ,de mikor rá pillantotam a folyosóra rengeteg szmogos ,furcsa zubbonyos ember voltak vagy 7-ten.

-FUSS!! -Mondta Jack

-Nélküled nem megyek!

-Áh....

Fel vettem a hátamra ,és el futottunk a WC-be.

-Ezek meg mi a f*szok voltak?

-Szörnyek,árnyak,démonok bármik ,egy a lényeg meg akarnak ölni.

-De miért akarnának megölni?

-Ezt én sem tudom.

-ÚR isten mi ez a hely?

-Elátkozott hely.

-Hol lehet ki menni?

-Innen soha nem mehetsz el.

-MI???? SOHA? Olyan nincs

-De van..... le vannak szakadva az utak....

-Menjünk ki!

-És mit tervezel??? Elvarázsolod őket?

-Nem tudom ..... futok....

-Okés ....de gyere vissza értem....

-Hozok neked orvosságot.

2,Gyógyszerek

Ki mentem ,és rohantam .... el mentem mellettük ,és a szívem majd ki ugrott .... fel mentem az emeletre ahol rengeteg nővérke volt,de már nem olyan csinik mint régen .... a fejük elváltozott ,és undorítóak voltak ...szörnyek .... a lámpa fénye vonzza őket írta a naplóban Harry.A fényt kikapcsoltam ,de nem álltak meg teljesen. Mintha rohamuk lett volna rángatóztak. Lassan ,de nagyon lassan kellet át kúsznom. Lélegzet vissza fojtva ,de át jutottam. A második emeleten volt a nővér szoba,bent volt sok gyógyszer. Le vettem amik kelletek ,és vissza vittem Jacknek.

-Itt a gyógyszer!

-Nah végre azt hittem már sosem érkezel meg.

-Pedig itt vagyok. És nagyon sok ilyen...izé volt a folyóson.

-A fény vonzza őket.

-Igen tudom. Le volt írva a naplóban.

-Napló?

-Igen itt van nézd meg!

-Te jó ég tudod mi ez?

-Nem mi ez!

-Harry Mason írta ??

-Ki az a Harry Mason?

-A lánya tűnt el Silent Hill-ben. Egy író férfi.

-Mindent le ír... pontról pontra..... volt ideje....

-Nem tudom ... de vannak benne érdekes részek,például volt vele egy rendőr csaj valami Cybil.

-Cybil Benett?

-Igen miért?

-Ő a testvérem ... miatta jöttem ide...... elolvashatom?

-Persze....miért ne ....

Jack végig olvasta azt a részt amikor Cybil meghalt ,és ezzel elvágtak nála valamit...

-Úr isten! Végig miatta voltam itt...annyit nyomoztam ,hogy hol van ide lyukadtam ki.

-Sajnálom....nekem is meghalt akiért ide jöttem....

És abban a percben megint megszólalt a kürt,és a világ vissza változott.

-Ah végre ......

-Ne szokd meg! Hamar vissza jön a sötétség.

-Akkor mi meg hamar kijutunk.... a könyvben Harry el megy egy templomba talán nekünk is el kéne menni

-Hát akkor mit állunk még itt?

3,Az igazi titok

Silent Hill utcái félelmetesek. Mintha hat világháború lett volna egymás után. Borzalmas sikátorok. Nagy lakó házak. Jackkel el mentünk a templomba. A templom ajtaja órási volt. Bent el sem hiszitek ki volt.

-Hát maga meg mit keres itt?

-Ow.... Lisa megint??? Nem hiszem ,hogy idáig eljutsz.

-Ki maga Marika?

-Én vagyok az egyensúly a világ között. A sötétség nem fog kedves lenni hozzád neked kell felülkerekedni.

-Mit akar ez jelenteni?

-Anyukád nem halt meg. A sötétség lett az otthona.

-Mi?? Akkor még élhet???

-Szerinted ki hívott fel az nap este?

-Az a hívás... szóval ő volt az...mit akar tőlem?

-Csatlakozz hozzánk.

-Nem...Lisa nem teheted ezt.-mondta Jack

-De miért akarja ezt?

-Hogy erősebbek legyünk. Alessa még mindig itt van valahol Silent Hill beleiben bujkál,de ha nem csatlakozol meg fog titeket ölni.

-Ki lehet innen jutni?

-Ha legyőzöd a sötétséget akkor igen...

-És ki ez a sötétség?

-A sötétség maga Alessa. Viszont Alessát nem lehet csak úgy megölni.

-Mit kell tennem.

-Én nem állok egy oldalon sem. Kell az amulett. Amit még Heather tartott magánál. Az védhet meg. Viszont legyőzni még nem tudta senki. Ezt csak egy ember tudhatja. Az pedig Peter aki hűséges társa volt éveken át. Keresd meg a kórházban .... ,de vigyázz! A kórház Alessa legjobban őrzött helye.

-Köszönjük.-Jack

-Fiam neked már nincs itt keresni valód. Cybil Benett is az áldozatunk lett. A sötétség elnyelte őt mint a béka a legyet.

-HOGY MERI?

-Sosem látod viszont csak ha hozzánk tartozol...

-Sosem...

-Na jó menjünk gyorsan

Ezzel ki mentünk az ajtón

-höm...sosem fognak kijutni innen.

Címkék: második fejezet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://silenthill.blog.hu/api/trackback/id/tr764900343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása