SILENT HILL

Friss topikok

Címkék

Archívum

Utolsó kommentek

Kategóriák

Harmadik fejezet

tol 2012.11.10. 18:41

3,Fejezet

A sötétség ellen

1,Elveszett ember

Kint az utcán érdekes nyomokat láttam a földön követni kezdtem őket Jackkel. Végül ki lyukadtunk a Taxisnál.

-Héj! Félix jól van?

-Maga??? Hova hozott engem???

-Én nem akartam.

-És ki ez a pasi?

-Én Jack vagyok.

-Mindegy. Haza akarok menni a családomhoz.

-Azt hiszem...

-Mit hisz??? Maga hívott ide ,és ki sem fizette

-Mert erről a helyről nincs ki út!

-Miről beszél???

-Le vannak az utak szakadva...

-Tudom ... azt hittem földrengés volt.

-Nem volt földrengés.

-Hagyjanak békén. Itt maradok ,és nem megyek el innen amíg nem jönni ide a főnököm ...fel hívom.

A mobil el kezdet sípolni.

-Ez meg

Lisa ,és Jack háta mögött egy zubbonyos,undorító,és büdös a testéből fröcsögő fekete savas folyadék folyt ,és lövelte ki.

-Úr isten futás.

Futás közben viszont a Taxis nem jött ,és a fekete sav beterítette a testét. Mindene égett ,és ordibált.

-SEGÍTSÉG!!!!

De Lisa,és Jack futott a kórház felé!

2,A démon birodalma

A kórház bejárata is borzalmas volt. Még bemenni.

-Biztos be akarunk mi ide menni?

-Muszáj

-Mi lenne ha máshova..

-NEM... be kell mennünk..

Be is mentem. A recepciós pulton volt egy levél!

A levélen ez állt!

Lisa!

Tudom ,hogy ide jösz. A hatodik emeleten a 666-os szobában kell megkeresned engem.

Lisa!

Mikor a levelet elolvastam a kürt megint megszólalt ,és megint más világban jártunk jackkel.

-Nem kell velem jönnöd.

-Igaziból megkereshetném ezt a pecsétet amit írt Harry.

-Rendben akkor találkozunk itt. De vigyázz magadra.

-Én vigyázok Lisa! Te neked kell vigyázni ... ezek a szörnyek még semmik nem voltak ...ahhh...szóval vannak nagyobbak,és erősebbek...

-Rendben jól van ... értettem...

Ekkor ott hagytam Jacket ,és elindultam a lift felé ....de valami bogár szerű lepkék támadtak meg akik négyszer akkorák voltak. De ügyesen oda tudtam futni a lifthez. A liften megnyomtam a 6. emeletet ,de az 5.-ken megállt. Kiszálltam ,és ott volt előttem egy ajtó a folyosó le volt zárva mikor beléptem.

3,Kathren Gillespie

Ott állt egy lány. Aki kis copfjával úgy nézet ki mint egy kislány pedig nem volt az titokzatosnak nézet ki.

-Üdv! te ki vagy?

-Az én nevem Kathren Gillespie

-És honnan jöttél?

-Ahonnan te is! Silent Hill-ből

-Én?

-Az én elődöm Dailiah Gillespie megpróbálta életre kelteni istent.

-Dailah??? Harry sokat írt róla a naplóban amit találtam.

-Napló??? Nálad van Harry Mason naplója?

-Igen...vagyis most nem Jacknél van.

-Jack...... hümm.....

-Mit csinálsz itt?

-Keresem a nyugalmat. Sokat harcoltam mostanában.

-Kivel?

-A démonokkal gondolom még nem találkoztál a piramis fejű démonnal.

-Nem

-Akkor itt ideje

Kathren különös volt valahogy eltűnt a sötétben ,és helyette egy nagy kardos,piramisfejű szörnyű démon jött elő a semmiből. Én rohantam ki az ajtón a bal folyosó megnyílt ,és végig futottam ott fel a lépcsőn,és a hatodik emeleti folyosón volt a 666-tos szoba. Beléptem

4,666

-Szia lányom!

-Anyu! Lisa? "nem halt meg"

-Igen én vagyok lányom. Csatlakozz hozzánk!

-Ennyi ideig nem tudtam ki az anyám ,és most kiderül ,hogy egy démon??

-Mi??? Most te.... lányom ha nem csatlakozol hozzánk akkor meg kell ,hogy öljem őt!

-Kit???? KIT?

-A barátodat .... és a szüleidet

A háttérben a falon megjelenik felakasztva egy furcsa gépre anyu,apu,és Jack

-Úr isten enged el őket!

-Elengedem őket kicsim..csak mond azt ,hogy csatlakozom hozzátok...

-Jack megvan a szimbólum?

-NINCS..léci csatlakozz

-Mi folyik itt kicsim -kiabálta apu

-Semmi apu...semmi sem fog történni

Ezzel a gonosz Lisa intet egyet ,és Lisa apját ketté szakította az a fémes kötés.

-NEEEEEE -mondta lisa anyja,és Lisa is

-Léci ne..... ne öld meg csatlakozom

-Jól teszed..

Lisa háta mögött volt a kés mikor megölelte a gonosz Lisa akkor hátba szúrta őt!

-Tudod....mit tettél??? Nem tudod mit tettél

A gonosz Lisa megölte az anyját,de Jacket ellengette

-Ő vele másnak kell végeznie! Szeretlek

És a gonosz Lisa meghalt.

-Jól vagy Lisa?

-NEM....MEGHALT AZ APÁM,AZ ANYÁM A TAXIS .... mindenki meghal körülöttem.

-Nyugi ,mert megvan a pecsét

-Mi??de azt mondtad ,hogy ...

-Nem tudhatja meg senki ,hogy nálunk van ami elpusztultja őket

-Tényleg...okos...és hol lehet akkor Peter?

-Itt nincs... a Rendőrségen van bebörtönözte magát ,hogy ne kelljen ki jönnie.

-Akkor rendőrségre is menni kell?

-Igen sajna....

-Remek

Ekkor vissza változott a világ

Címkék: harmadik fejezet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://silenthill.blog.hu/api/trackback/id/tr864900879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása