SILENT HILL

Friss topikok

Címkék

Archívum

Utolsó kommentek

Kategóriák

Első fejezet

tol 2012.11.09. 20:44

/Első fejezetben sok minden benne van :D Mint bevezető jó lesz :) hozzászólásban kritikát lehet írni/

1.fejezet

 

Kegyetlen igazság

 

1,Levél

 

Esti nap mikor minden csendes csak a süvítő szél ,a ciripeléseket hallottam Magyarország kertjeiből. Épp a szülinapom utáni nap volt ez mikor meg csörrent a telefon!

-Igen tessék. Itt Lisa Winchester!

-Lisa......

E hang susogós volt mikor valaki sugdolózik.... hosszan mondta a nevem. A hátam is borzongott!

-Igen . Így hívnak ,de a maga nevét még mindig nem tudom!

És a telefont le rakta.

-Ki lehetett ez!

Nem érdekelt a dolog le feküdtem aludni.

Más nap.....

Tudjátok milyen csengetésre felkelni???? Remélem igen ,mert akkor tudjátok mit éreztem akkor mikor be csengetett hozzám a szomszéd.

-Jó napot Lisa kedves ! Hozzám rakták a levelét

-Oww.... köszönöm Marika néni. Honnan jött ???

-Silent Hill-ből kedves!

Marika néni egy nagyon kedves öregasszony akit születésem óta ismerek ...ha bár kicsit félelmetes,és bűzlik a sok kutyájától,de mindig kedves volt

-Silent Hill??? Az nem Magyar város nem?

-Nem tudom kedves! Na de megyek is.

-Viszlát!

A levélen ez állt!

Kedves Lisa!

Anyukád nagyon szomorú már ,hogy nem vagy itt! Az angol nyelvet ugye tudod? Gyere el ide Nyugat Virginiában,Brahams mellett van ez a város Silent Hill! Várunk

szeretettel ::::::::::: 2000.05.04

A neve elkopott sajnos ,de jó ha tudjátok engem nevelő szülök hozattak ide Magyarországra még baba koromban. Sosem tudtam meg ki volt az én igazi anyukám,és apukám. Silent Hill-ről soha nem halottam eldöntöttem ,hogy el megyek oda ,és megkeresem őt! Csak azt nem értetten mikor 2000-t olvastam most 2012-van.

2,Elhagyott otthon

Másnap már a gépen voltam anyu hívott fel!

-Szia lányom! hol vagy kereslek a háznál ,de nem vagy itt!

-Én repülő gépen vagyok! Silent Hillbe tartok

-LÁNYOM N.........................................................SÍP.......................................

És megszakadt a vonal. Biztos a repülő miatt!

Földet értem,megkérdeztem .Egy kedves asszonyt aki teljesen hasonlított Marika nénire.

-Ne haragudjon merre találom Silent Hill-t?

-Silent Hill-t keresed kedvesem?? Azt csak magadban találod meg!És ha ő be enged drága!

Tutira valami baja volt az öreg lánynak így nem szóltam semmit tovább álltam. És elindultam Taxival Nyugat Virginia autó pályára.

-Esetleg nem tudja hol van Silent Hill?

-Ilyen városról még nem is hallottam "köhögés"

A Taxis neve Félix volt. Cigi a szájában,bézból sapka,szakadt nadrág egész félelmetes volt az ürge. És egész úton nem szólt semmit. Egy benzi kútnál álltunk meg ,és én be mentem!

-Jó napot! Kérek egy térképet!És esetleg nem tudja merre van Silent Hill?

-Silent hillt már vagy 30 éve lezárták. A bányában most is izzik a tűz.

-De én el akarok jutni oda. Merre kell menni?

-Ah....hát ha akarja akkor menjen itt végig ott lesz a tábla!

-Köszönöm

-Héj! 25$ lesz

-Rendben!

Be szálltam a Taxiba!

-Na itt kell egyenesen menni!

-Örülünk -.-"

Mentünk,és mentünk azt hittem nem is létezik ilyen város! És akkor ott a semmiből tűnt elő a tábla ott volt a várost jelző tábla.

-Héj! Nem megyünk kicsit gyorsan?

-Nem!

-Okés...

Én hiába szóltam annyira gyorsan ment az ürge ,hogy kisodrottunk. És bevertem a fejemet! Elájultam.

 

3,Másik világban

Szalag szakadás. Amikor felébredsz ,és nem tudod meddig feküdtél ott,mennyire vagy bajban ,és mennyire kell pánikolni ám mikor kiszálltam érdekes változásokat láttam. Teljesen ködös ,és sűrű levegő,ami mellet hűvös szélt fújt,e mellet valami fekete hamuszerű hó esett ... hát...nem is hó ez tényleg hamu volt.... de ,hogy eshet az égből hamu ?? Ezután a fő úton haladtam.

-SEGÍTSÉG! SEGÍTSÉG!

Ekkor jutott eszembe a Taxis aki valahol elveszett! Nem is tudom mit gondoltam mikor ide jöttem vele! Aztán láttam a táblát!

 

WELCOME TO

 

SILENT HILL

 

Végig futottam,de nem találtam senkit..... Egy város ahol nincs senki őrület.... és hova tűnt a taxis?? Nem hittem volna ,hogy egy egyszerű utazás odáig fajul ,hogy balesetem lesz!Viszont úgy voltam vele ha már ide jöttem akkor megkeresem az anyámat!Be mentem a városba. A városban is minden kihalt volt .A házakban nem volt senki sem. A boltok be voltak zárva. Nem láttam senkit,de mást igen még hozzá hosszú vér vonalakat amik egy útra vezetek! Ki lehet az a buta ember aki követ egy vér nyomott! Én.

Követtem és végül egy sikátorba vezetett,egy hosszú sikátorba....érdekes árnyakat láttam meg!

-HÉj! Álljon meg kérem!

Az alak nem állt meg. Ment...ment...ment ,de lassan. Ezért gondoltam közelebb megyek hozzá mikor elindultam a követlébe egyre büdösebb lett! És ez a szag borzalmas volt mikor oda értem...

 

4,Holt test

Láttam ott egy holt test van. A szívem hevesebben vert! Hova jöttem én? És a levél? 2000 már 12 éve volt .... és ekkor jöttem rá.

-Én 12 évvel ezelőtt még 4 éves voltam lehet,hogy ez egy régi levél amit meg kellet volna kapjak?

-Igen.

Szólalt meg egy hang ,és nem hiszitek el ,de Marika néni volt az.

-Ezt a levelet 2000.05.04-én kézbesítette egy ifjú kislány a neve Alessa volt!

-Alessa??? Ő...

-Igen Lisa ő az.... ő volt az aki megölte az anyádat! Anyukád sosem írt ilyen levelet!

Ekkor hasított belém valami rossz érzés. Egy negatív pillanat mikor tudod át vertek téged.

-Akkor miért vagyok itt?

-Mert ide hívott téged!

-Ki??? Ki hívott ide???

-A Démon

És abban a pillanatban eltűnt a ködben az öreg lány.



Címkék: fejezet Első

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://silenthill.blog.hu/api/trackback/id/tr294899544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása